Ydelser

Ydelser

  • Bogføring og indscanning eller arkivering
  • Debitorer – fakturering - registrering af indbetaling – rykkerprocedure – kontoudtog – rentetilskrivning mm.
  • Kreditorer – indscanning og registrering af leverandør fakturaer – udbetalinger og bogføring heraf.
  • Momsopgørelse og indberetning
  • Afstemninger
  • Udarbejdelse af løn og indberetning heraf
  • Måneds/kvartals regnskaber
  • Klargøring af årsregnskab til revisor
  • Budgetter
  • Lagerstyring
  • Projekt / entreprise styring
  • Opkrævninger via Nets betalingsservice

 

Andre ad hoc ydelser inden for igangsætning og opstart e-conomic moduler:

  • Bogholderi - Debitor/Kreditorstyring
  • Lagerstyring – lokations styring – lageroptælling
  • Projektstyring – opsætning af bogføring, aktiviteter, projekt typer mm
  • Indscanning
  • Design og layout af formularer

 

Ydelser i forbindelse med opstart af selvstændig virksomhed:

  • Registrering og oprettelse af cvr nummer
  • Oprettelse af nem-id
  • Oprettelse af digital postkasse og nem-konto
  • Ændring af forskudsopgørelse

 

Alle opgaver udføres endvidere som vikarservice ved spidsbelastninger og ferier.

BGD Regnskab ApS Fyrrevang 74, Fløng, 2640 Hedehusene +45 71 75 27 00 info@bgdregnskab.dk Cvr: . 37644102