- Bogføring og indscanning eller arkivering
- Debitorer – fakturering - registrering af indbetaling – rykkerprocedure – kontoudtog – rentetilskrivning mm.
- Kreditorer – indscanning og registrering af leverandør fakturaer – udbetalinger og bogføring heraf.
- Momsopgørelse og indberetning
- Afstemninger
- Udarbejdelse af løn og indberetning heraf
- Måneds/kvartals regnskaber
- Klargøring af årsregnskab til revisor
- Budgetter
- Lagerstyring
- Projekt / entreprise styring
- Opkrævninger via Nets betalingsservice
Andre ad hoc ydelser inden for igangsætning og opstart e-conomic moduler:
- Bogholderi - Debitor/Kreditorstyring
- Lagerstyring – lokations styring – lageroptælling
- Projektstyring – opsætning af bogføring, aktiviteter, projekt typer mm
- Indscanning
- Design og layout af formularer
Ydelser i forbindelse med opstart af selvstændig virksomhed:
- Registrering og oprettelse af cvr nummer
- Oprettelse af nem-id
- Oprettelse af digital postkasse og nem-konto
- Ændring af forskudsopgørelse
Alle opgaver udføres endvidere som vikarservice ved spidsbelastninger og ferier.