Bogføring og indscanning eller arkivering
Debitorer – fakturering - registrering af indbetaling – rykkerprocedure – kontoudtog – rentetilskrivning mm.
Kreditorer – indscanning og registrering af leverandør fakturaer – udbetalinger og bogføring heraf.
Momsopgørelse og indberetning
Afstemninger
Udarbejdelse af løn og indberetning heraf
Måneds/kvartals regnskaber
Klargøring af årsregnskab til revisor
Budgetter
Lagerstyring
Projekt / entreprise styring
Opkrævninger via Nets betalingsservice
Andre ad hoc ydelser inden for igangsætning og opstart e-conomic moduler:
Bogholderi - Debitor/Kreditorstyring
Lagerstyring – lokations styring – lageroptælling
Projektstyring – opsætning af bogføring, aktiviteter, projekt typer mm
Indscanning
Design og layout af formularer
Ydelser i forbindelse med opstart af selvstændig virksomhed:
Registrering og oprettelse af cvr nummer
Ændring af forskudsopgørelse
Alle opgaver udføres endvidere som vikarservice ved spidsbelastninger og ferier.
BGD Regnskab ApS - Amtmandsvej 2, 4300 Holbæk - +45 71 75 27 00 - info@bgdregnskab.dk